bildhelvette

okej, bild @ ce work so far in solidworks. (titeln eftersom att jag vill mörda personerna som har gjort detta program och jag har garanterat använt tonvis med tid som jag kunde ha gjort annat med istället för att tjaffsa med solid, fysik till exempel)


Nu är jag arg. veldigt arg, så arg att jag inte kan stava, och det är farligt. jag kan inte ens ladda upp bildhelvettet så det kommer senare när min dator har lagats efter resan ut genom fönstret och rättegången mot mig när det gällde ett massmord av en hel internetleverantör är klar.

Kommentarer
Postat av: Olof

Om det handlar om filformatet kan du värsta fall ta en "print screen" och sedan fixa till den bilden något.

2009-02-19 @ 12:49:00
Postat av: Anonym

jag hade en SS av allt som du kan se. så kass är jag inte. Det var internet som kruppade.

2009-02-19 @ 22:06:30
Postat av: G

Solid Works är ju hur enkelt som helst Emil lille ^^

2009-02-24 @ 21:54:14
URL: http://dominusfeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0