Okej.

Okej, nu är det så att denna blogg är skapad åt mitt projektarbete, och den kommer användas som loggbok så allt jag pysslar med när det gäller mitt projekt kommer stå här.

Men då undrar ni såklart vad jag ska pyssla med detta läsår. Jag har tänkt att konstruera en helergonomisk dansmatta för att jag bara är allmänt intresserad av detta och tycker att det skulle vara intressant att lära mig om digitala kretsar och samtidigt få fram en rolig produkt av det hela.

För tillfället sitter jag och läser en bok som heter Digitalteknik i praktiken och det är med dennas hjälp som jag förhoppningsvis ska kunna konstruera kretsen som krävs för att skapa min matta. Denna bok är väldigt intressant och för tillfället lär jag mig om talsystem och liknande.

ajja det kommer fler uppdateringar inom kort nu ska jag återgå till mitt läsande, ha en trevlig kväll.

Yours truly Slippsis the almighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0