Nu jämarns

Nu börjar det likna nått, Zorna börjar bli fin enligt mig.



Jag bytte bar till den a-formade och satte dit en stång i mitten för att skänka den mer stabilitet. jag ändrade dessutom utseendet på baksidan där jag gjorde den likadan som framsidan, jag tror att det är den vinnande designen på själva plattan. Baren blev enligt mig snygg och vad jag vet så använder inget annat företag den utformningen vilket ger Zorna ett unikt utseende vilket jag egentligen är ute efter, för hur kul är det att ha en matta som är likadan som en ITG eller DDR matta? härnäst måste jag bestämma hur själva utformningen av betäckningarna av pilar och start/exit knapparna för det som jag har nu tycker jag inte duger. det är unikt men jag tycker inte att det blev så estetiskt. i övrigt så är jag väldigt nöjd med designen men åsikter o.dyl är alltid välkomna dock kräver jag konstruktiv kritik.

Mvh Emil Bergström

Kommentarer
Postat av: Gustav

Snyggt modellerande =)

2008-12-11 @ 20:52:28
URL: http://dominusfeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0